RAW PALEO - KARMA SUCHA

Karma sucha RawPaleo od VetExpert jest kompletną i zbilansowaną karmą dla kotów dorosłych oraz kociąt w zależności od rodzaju i w danej chwili potrzeby. Karma przygotowana jest na bazie indyka i kurczaka🐓🐔 Receptura karmy jest przede wszystkim bezzbożowa, a głównym źródłem węglowodanów są ziemniaczki.  Karma zawiera niezbędną dla kotów taurynę, która ma za zadanie wspierać pracę serducha.  Ciekawym dodatkiem są Mannanooligosacharydy (MOS) i Fruktooligosacharydy (FOS) wspierające zdrową mikroflorę przewodu pokarmowego - to taki trochę mój konik dlatego ten dodatek w karmie u mnie bardzo plusuje. Muszę przyznać, że moje początki kociego uzależnienia tzn dokocenia oraz zdobywana wiedza w zakresie żywienia kotów, bardzo opierała się na teorii przeczytanej na grupie i forach. Trzeba przyznać, że tego typu miejsca w internecie często płoną skrajnymi opiniami i zaleceniami, często można przeczytać ,,sucha karma to zło bo tak i koniec'' . Szanuje każdego wybór, ale moje doświadcznie w praktyce opieki nad kotami pokazało zupełnie co innego. Mianowicie zdrowy balans to sukces i klucz aby nasz kot rozwijał się prawidło. Nie może też zabraknąć naszej obserwacji co służy a co nie służy naszemu kotu. Ja otwarcie mówię, iż karma sucha u mnie w domu zawsze będzie. Nie mogę odebrać kotom tego co naprawdę bardzo lubią i gołym okiem im służy. Jako świadomy opiekun mam za zadanie jednak dostarczać kotom możliwie najlepszego składu i pewnej jakości.  Przy otwieraniu karmy suchej RawPaleo zapach rozniósł się widocznie po mieszkaniu, ponieważ zaraz było pełne zainteresowanie co tam pańcia dobrego otwiera. Pierwsze obwąchanie i chrupki, które wylądowały w mieseczce zostały zjedzone z apetytem co niezwykle mnie zawsze cieszy!


Karma ma nieduży, smacznie pachnący granulat, który zdecydowanie przyciąga kocich smakoszy do miseczek. 🐈  Składniki użyte w RAW PALEO są jakości Human Grade, czyli dopuszczone do spożycia nawet przez ludzi. Firma zapewnie także o badaniach potwierdzających jakość i smak.
Z moich obserwacji karma nie dość, że smakuje to bardzo posłużyła gdyż kupki objętościowo małe i bez nieprzyjemnej woni. Karma sucha jakości premium jakiej jest Raw Paleo z powodzeniem można stosować jako urozmaicenie jedzenia w formie rozsypania jej w np. macie węchowej czy zabawkach stymulujących
Z istotnych informacji to jak zapewnie producent karma nie zawiera:
✖ zbóż
✖cukru
✖sztucznych ulepszaczy smaku



✅Opakowanie karmy posiada zamknięcie zarówno strunowe jak i innowacyjny sposób zamknięcia czyli na rzep - dzięki czemu dłużej sucha karma zachowa świeżość i nie wywietrzeje💨

✅W skład karmy wchodzi dobry poziom dodanej tauryny 2000mg/kg
✅Karma jest dostępna w trzech różnych wariantach - Adult, kitten oraz Sterilised w zależności o potrzeby naszego kota.
✅Ogromny plus za dodatek kwasów tłuszczowych Omega 3, mają one za zadanie dbać o skórę oraz sierść naszego kociatego. 
✅Tak, jestem zwolenniczką suchej karmy w diecie kota i zupełnie się z tym nie kryje, lecz ważna jest dla mnie jakość, składniki oraz tolerancja karmy przez kota - Raw Paleo spełnia wszystkie 3 warunki.


Serdecznie dziękujemy w imieniu kotów za możliwość testów dzięki  VetExpert oraz Plebiscyt Sfinks 2023. Napewno karma pozostanie u nas w stałym menu jako karma dla dorosłych kotów oraz wersja kitten dla przyszłych maluszków, które będą przechodziły na pokarm stały - zdecydowanie karmie zaufałam w 100%





Komentarze

Popularne posty