PetsOil - olej cbd dla psa i kota?

Rozpoczynamy kolejną przygodę z firmą Hemplab @petsoilpl ,produkującą olejki konopne CBD dla psów i kotów. Olejek ten produkowany jest w Polsce pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej z zachowaniem najwyższych standardów. 🌿




Każda partia poddawana jest specjalistycznym testom i analizom, które potwierdzają jakość i bezpieczeństwo🔬

Produkt jest hipoalergiczny ✅ 

Ma doskonale wpłynąć na skórę oraz sierść✅

Wspierać układ nerwowy(lęki, nadpobudliwość, problemy neurologiczne)✅

Wspierać zaburzenia kostno-stawowe ✅

Zwalczać istniejące stany zapalne✅

Oraz wiele innych korzyści dla organizmu i behawioru o których mamy nadzieje przekonać się już niedługo.
Rozpoczynamy testy które potrwają najkrócej od 2-3 tygodni oraz wracamy z rzetelną recenzją...✍
Głównie jestem ciekawa działania na mojej suni Nori, która bywa nadpobudliwa i zdecydowanie potrzebuje więcej relaksu na spacerach 🌿
Olejek CBD podobno genialnie poprawia apetyt - to działanie wprost idealne dla kotów niejadków takich jak Bonisia.

Jestem bardzo ciekawa działania.
Mała uwaga! Zawsze skonsultujcie podawanie wszelkich suplementów, nawet tych naturalnych z lekarzem weterynarii i/lub dietetykiem.🌿



Wracamy z recenzją !

a więc....

Stosujemy olej CBD @petsoilpl około 1 miesiąca, ale już mogę powiedzieć, że działa! 🌿

Oczywiście na pełne spektrum właściwości CBD trzeba poczekać i stosować olejek zdecydowanie dłużej trzymając się konsekwentnie regularności.



Ja natomiast dostrzegam zmianę w zachowaniu mojej Nori. W dużym skrócie jest to 8 letnia sunia rasy yorkshire terrier, która jak przystało na prawdziwego terriera często brała na swoje małe barki zbyt wiele. Co mam na myśli w jej przypadku? Nori wykazywała się bardzo dużą czujnością na wszelkie dźwięki, alarmując za każdym razem głośnym szczekaniem. Natomiast od 2 tygodni otrzymuje dawkę oleju cbd 2 razy dziennie, rano i wieczorem. Zdecydowanie zrobiła się bardziej spokojniejsza na spacerach, nie ciągnie do każdego pieska a nawet wczoraj nie zrobił na niej wrażenia dzwonek kuriera ! To już był dla mnie szok, bowiem jeszcze chwile temu alarm syreny głośno by zawył. Napewno będę kontynuowała podawanie jej olejku CBD, według producenta doskonale wpływa na spowolnienie starzenia, kondycję skóry i sierści a także wspiera stawy.

Ja jako wielka fanka medycyny niekonwencjonalnej jestem bardzo na TAK! widząc w takim szybkim czasie pozytywną zmianę u psa chyba zdecyduje się na kuracje na sobie😏

Olejki firmy PetsOil występują w dwóch wersjach tzn dla psów i kotów do 10 kg oraz dla psów powyżej 10 kg a to bardzo ułatwia dozowanie i obliczenie potrzebnej dawki. Prócz olejku CBD w składzie jest olej z łososia co dodatkowo dba o podaż omega 3 i 6. Ma również dodać waloru smakowego, niestety u moich czworonogów smak nie podszedł, ale widziałam, że u innych olej wręcz bardzo smakuje - to wszystko to indywidualna kwestia.

Jestem zdania, że warto wspierać nasze zwierzęta takimi w pełni naturalnymi suplementami.
Tutaj mówimy o produkcie, który podlega Inspekcji Weterynaryjnej oraz nie zawiera żadnych szkodliwych dodatków. Nie polecam jednak stosowania niczego bez konsultacji z lekarzem weterynarii- w naszym przypadku dostaliśmy zielone światło z czego się bardzo cieszę 💚

A więc stosujemy dalej i mam nadzieje, ze olejek CBD wprowadzi nas w prawdziwy ZEN. 🌿

Komentarze

Popularne posty